sobota 21. dubna 2012

Náramek propletený bavlnkami

Náramek propletený bavlnkami s přívěsky aka Okřídlený moták

Náramek je zhotoven ze spojovacích kroužků v barvě starostříbra, je propleten modrou, žlutou a červenou bavlnkou a ozdoben třemi přívěsky (křídla a pytel peněz).

Průměr náramku je cca 5,5 cm, jeho délka je potom necelých 18 cm.



Nejdříve jsem chtěla, aby náramek vypadal podobně jako na I Spy DIY, kde najdete podrobný návod jak si doma vyrobit řetízek propletený provázkem. Jenomže jsem zjistila, že nemám po ruce žádný řetízek s dostatečně velkýma očkama. Musela jsem si tedy vyrobit vlastní ze spojovacích kroužků. Musela jsem taky změnit techniku proplétání, protože návod na můj řetízek nefungoval. V průběhu zkoušení různých způsobů proplétání se mi nakonec nejvíc líbíl tento, kdy bavlnky se "kroutí" okolo řetízku.

Náramek jsem chtěla o něco veselejší, takže jsem zvolila tři barvy bavlnek, a to modrou, červenou a žlutou. Nakonec jsem náramek ozdobila ještě dvěma křídly a pytlem peněz.

Na ruce potom náramek vypadá takto.


Nějak takto měl náramek původně vypadat - viz: http://www.ispydiy.com/2012/01/my-diy-rope-wrapped-chain-bracelet.html Až doplním zásoby řetízků, zkusím ho taky.

Okřídlený moták na Fleru: http://www.fler.cz/zbozi/okridleny-motak-2651847


Žádné komentáře:

Okomentovat

Máte něco na srdci?